2014年4月4日 星期五

盛田屋玉之輿豆乳優格面膜


盛田屋玉之輿豆乳優格面膜

每個女人都想自己既皮膚可以好似剝殼雞蛋一樣又白又滑,我當然都唔例外,但自己既皮膚本身係易敏感泛紅,面色又偏黃,簡單一句就係黃面婆(唏噓中),用過好多牌子的MASK,可以改善毛孔但就改變不了我不均既膚色,但玉之輿豆乳MASK既出現打破左我不勻既膚色定局

只需洗面後均勻地塗一層薄薄的面膜在臉上,5 – 10 分鐘後清洗就可以,不用太多時間就可以去掉你老角質層,令皮膚變得又白又滑,飲飽水之餘毛孔也變細了,一瓶就改善了我的膚色、毛孔同保濕問題,而且成份天然,連不是所有產品都可以使用的超敏感皮膚的我也用到了,確實係開心大發現呢 ^^

成份
添加石楠花酵母精華
優格萃取物:可軟化角質,使老舊角質自然剝落
乳鐵蛋白:具有消除活性氧及保濕、保護作用,讓角質層變得健康而不乾燥
蜂王乳:具有抗氧化、細胞活化及保濕作用。可防止肌膚乾燥,並預防斑點及細紋的發生


如有任何問題,歡迎e-mail(grocery.store.jp@gmail.com)whatsapp 54009945 查詢 ^^




雜貨屋 FACEBOOK : http://www.facebook.com/grocerystorejp

雜貨屋 instagram : grocerystorejp










沒有留言:

張貼留言